vrijdag 30 augustus 2024

Zwijmelen op Zaterdag: Home again

 


Vorig weekend kwam mijn dochter en haar vriend weer terug thuis na een jaar Zwitserland. Een jaar lang hebben ze daar geleefd, gewerkt (zij) en gestudeerd (hij) en samen genoten van al het moois dat Bern en het land te bieden hadden. 

Het liedje impliceert misschien dat het dat het een moeilijke periode was, maar dat was het niet hoor. Ik heb het nummer vooral gekozen vanwege de eerste regels, en omdat ik het nummer prachtig vind. 

Ik ben heel trots op ze. Ze hebben het daar toch maar gefixt daar samen. Zo jong nog... en gewoon al zulke stappen samen durven zetten. Ze hebben er samen uit gehaald wat erin zat. Hobbels overwonnen. Keihard gewerkt. Maar ook genoten. En ik heb zelf af en toe mee mogen genieten in dat prachtige land! 









Ik geniet ervan dat ze nu af en toe weer even bij mij aan tafel aanschuift, weer binnen kan wippen voor een bakkie, en dat ze gewoon in de buurt is op momenten dat ze even support nodig heeft. En dat we gewoon weer bijna iedere dag even kunnen knuffelen! Hoe zalig is dat! 


Wil je mee zwijmelen? Plaats dan hier je link. 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Zo knap van je dochter. Mooie bergenfoto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi nummer van een zanger die ik niet ken. Nu inmiddels wel want ik ben op zoek gegaan op youtube. Ik denk dat ik nog wel een keer een Zwijmel over hem zal hebben.
    In Zwitserland zijn veel mooie herinneringen van ons geboren, en op 1 oktober gaan wij er nog een paar aan toevoegen. Fijn weekend en ook fijn dat je dochter weer dicht bij je is.

    BeantwoordenVerwijderen