woensdag 25 november 2009

exit rugzak

Het is precies zo gegaan als we verwachten. De adviescommissie heeft een negatief advies gegeven aan de indicatiecommissie. En de indicatiecommissie heeft dat advies opgevolgd. Voor wie het hier al niet meer kan volgen: Jip krijgt geen rugzak.
Het is afgewezen op de twee laatste punten die in de zitting naar voren werden gebracht. Dit waren dus 2 nieuwe punten, waar M.ike en ik ons niet op hadden kunnen voorbereiden, en waar we dus geen duidelijk antwoord op konden geven. In de auto op weg naar huis zeiden we nog tegen elkaar dat we dit, omdat het nieuwe informatie was, onmiddelijk van tafel hadden moeten vegen, en voorspelden we al dat dit ons de kop zou kosten.... maar ja.... achteraf kijk je een paard in zijn kont.
En wat ik ook voorspelde... ik mailde het van de week nog naar een vriendin..... dat het er wel op uit zou draaien dat we niet vanzelf antwoord zouden krijgen en dat ze ons zouden vergeten te berichten. Ook daar zat ik juist. Vandaag heeft M.ike gebeld, wat het besluit nu was en het antwoord was : Goh..... heeft u daar nog geen bericht van gehad? Dat was anders 16 oktober al bekend hoor!!!! Grrrrrrrrr.... Ik ben best een beetje boos.
Nu kunnen we 3 dingen doen. Of in beroep gaan bij de rechter, of ons er bij neerleggen, of over een half jaar de rugzak opnieuw aanvragen.
Eerst maar eens op school gaan praten en zijn rapport afwachten.
(En ik ga er maar niet over nadenken hoeveel uurtjes RT (= bijles) Jip had kunnen krijgen van al het geld dat nu besteed is aan allerlei commissies die hier wat van moeten vinden. )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten