zaterdag 6 september 2014

Zwijmelen op zaterdag: A Sky full of Stars

Tijdens onze vakantie worden we regelmatig getrakteerd op gratis concerten.
Aan de overkant van de camping, bovenop de berg, is een groot amfitheater waar menig grote der aarde heeft opgetreden.



Andere jaren hebben we vanaf de camping bijvoorbeeld kunnen meegenieten van Triggerfinger en Fish, de zanger van Marillion. En vorig jaar op onze trouwdag was er het Taptoe met allemaal doedelzakken. (Ook van het album 'Under a Blood Red Sky' is een nummer daar opgenomen, las ik laatst, wat ik dan ook weer leuk vind. Het is één van mijn lievelingsalbums).

Dit jaar konden we genieten van James Blunt en Avicii.
Avicii trad op de laatste avond op. En no way dat we eerder dan die zaterdag naar huis konden gaan. Ik had het er eigenlijk wel een beetje gezien en verlangde naar mijn eigen bedje. Maar er kwam hevig protest van mijn dochter. Zij had er de hele vakantie al naar uit gezien dat ze Avicii live zou kunnen horen. En ja... haar koppie... onbetaalbaar.

De hit van Avicii 'Wake me Up' Was vorig jaar de grote hit. Ik kan er nog niet met droge ogen naar luisteren. Hij was vaak op de radio toen we in Duitsland waren. 'Wake me up when it's all over'. Dat heb ik toen vaak gewenst met alle zorgen rondom zwager en schoonzus.

Dit jaar waren alle zorgen voorbij. Ik denk dat het een jaar of 3 geleden was, dat we een vakantie zonder zorgen hadden. En het was zo welkom... een lange zorgeloze vakantie.

Deze zwijmel kies ik voor het nummer waar Avicii het concert mee afsloot. Met het nummer dat eigenlijk van Coldplay is: A Sky full of Stars.


11 opmerkingen:

  1. Dat vind ik zo leuk aan de verschillende muzieksoorten die bij zwijmelen langskomen. Ik leer steeds meer stijlen waarderen. Het verhaal bij de muziek maakt het vaak bijzonder. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat hè? Daar geniet ik ook altijd van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad het leukste van ZOZ, kennismaken met allerlei muziek. Zo ook dit, volledig buiten mijn zicht gebleven tot nu toe. Maar beslist erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan niet anders dan me bij de voorgangers aansluiten, ben het er volledig mee eens!

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik het niet bij mijn zwijmel heb opgenomen.Maar ik vind je keuze erg mooi en heb er van genoten.

    Groetjes en een fijn weekend Nathalie,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoveel zwijmelaars, zoveel smaken en keuze's! Daarom is dit ook een succes op zaterdag is mijn mening!
    Lekker nummer Natasha! Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Triggerfinger hoor ik liever, maar ook niet slech, eg nie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk vrolijk nummer :-)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig nummer.......
    Stil genieten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi nummer, alhoewel ik de voorkeur geef aan Triggerfinger. En blij dat jullie een zorgeloze vakantie hebben gehad, jullie hebben het zo verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk nummer. Ik had er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen