dinsdag 1 december 2015

Hoe de week van Tas was (8)

Deze week stond vooral in het teken van de geboorte van mijn nichtje.
Mijn broer en zijn vrouw kregen een prachtige dochter: Dominique.


Moeders heeft het zwaar gehad tijdens de bevalling, maar ze hebben een prachtig lief en gezond kindje. Zaterdagavond mochten we even komen snuffelen. En ja... ze is écht prachtig, klein en lief!

Verder was ik deze week veel 'home allone'.
Althans, de kinderen waren er wel, maar Mr. C. ging een paar dagen aan de klus in ons huisje.
De kinderkamer kreeg een beurt.

We dachten dat het wel mee zou vallen met de gele verkleuring van het plafond, daar was immers nooit gerookt, maar ook daar viel het tegen!



Maar het kamertje ziet er weer tiptop uit!



Nu nog nieuwe gordijnen maken, de stof heb ik al liggen. Ik kocht voor weinig een coupon bij de Leen. Leuk zo, voor de pubers!


En voor echt een prikkie kochten we een nieuw wastafeltje op marktplaats.
Het is echt een sport om in dat huisje van een dubbeltje een kwartje te maken.
De vloerbedekking moet eigenlijk ook nog vervangen worden, maar we moeten even tegen een leuke aanbieding aanlopen.
En mocht iemand nog een goed bankstel weten voor weinig?
Laat het me weten.
Ik denk echt dat we het huisje dit voorjaar al kunnen verhuren. Ik had dat van tevoren nooit bedacht.

En verder?
Weer veel gedaan voor No Guts No Glory *klik*.
Weer een bestellinkje af.
Ik weet nou niet of ik de voorkant leuker vind dan de achterkant :-).
Maar ik vind het goed geslaagd.



Zondag ben ik de hele middag bezig geweest met het ordenen van mijn 'webwinkeltje' op facebook:
No Presents No Glory *klik*.
Alles staat nu keurig en overzichtelijk geordend in fotoalbums en ik heb weer leuke nieuwe presents geplaatst.
Heb jij de pagina al geliked? Dan blijf je op de hoogte van al het nieuws dat in de winkel komt.
Ik heb het Instagram-account gekoppeld aan het twitter-account *klik*, dus ook daar zullen de leuke cadeautjes ook weer voorbijkomen!

Misschien een leuke tip voor de feestdagen? Steun je ook nog eens een goed doel!
Alles is gedoneerd of zelfgemaakt en de opbrengsten zijn voor No Guts No Glory!

2 opmerkingen:

  1. Proficiat Tante!

    Wat gebeurt er ontzettend veel bij jou en de jouwen. Ik vind het knap dat je zo bezig blijft met allerlei dingen en niet alleen voor jezelf maar ook nog voor ngng. De resultaten zijn prachtig moet ik zeggen ook bereik je die soms eerst na een mislukking zoals bij je dienblad.

    Toi toi met alles... je werk/niet werk, je gezin, je gezondheid, je familie etc.

    Groetjes,

    Dorothé

    ps ik lees je blog meestal op de telefoon en dan is het lastig om commentaar te geven want dan maak ik steeds typefouten, maar nu zit ik even achter de pc

    BeantwoordenVerwijderen