vrijdag 18 januari 2019

Zwijmelen op Zaterdag: Medicine


Het is alweer twee weken geleden dat ik met mijn langharig tuig naar een optreden ging van ander langharig tuig.
Jemig... dat was zwijmelen in het kwadraat!

Ik heb vast wel eens verteld dat ik een enorme crush heb op de zanger/gitarist van DeWolff.
Zo'n grote crush dat het gewoon ongemakkelijk is. Hij is achter in de 20 ofzo... Maar hij is zo leuk...

Dus we hadden een mooi plekje vooraan bij het podium. Het optreden was geweldig.
Niet alleen de zang en gitaar zijn geweldig,  ik hou ook zo van het orgeltje...
Pablo was soms zo dichtbij dat ik soms amper durfde te kijken.
We hebben genoten!
Kijk nou hoe dichtbij!




Na het optreden hadden was er in de foyer nog even gelegenheid voor een praatje en om een cd-tje te laten singeren. Nou ja... van tevoren een grote mond. Maar op het moment suprème niet op de foto durven. En achteraf vanalles kunnen bedenken wat je nog had willen zeggen.
Je kent het wel...
Ze vonden het ook erg grappig dat moeder en zoon samen naar het optreden kwamen.

Maar... mijn langharig tuig heb ik wel op de foto vastgelegd met Pablo :-)




Ik heb vandaag gekozen voor een wat rustiger nummer: Medicine.
Het is en blijft immers een zwijmelrubriek.
Het is één van de weinige rustige nummers, en al een oudje.

Nou oké... ik plaats ook nog even een filmpje van een optreden 3 jaar terug in Leiden.
Kunnen jullie zelf zien hoe goed en leuk Pablo is :-).






6 opmerkingen:

  1. Wat ben je heerlijk enthousiast. Ik kies voor de eerste want die andere is mij veel te woest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was dus echt zwijmelen Natasja! Ik heb dat nog steeds met Jan Dulles van de 3JS. Zo geweldig! Blijf genieten hoor samen met je kids. Trouwens, je zoon heeft wel heel mooi haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dit.... nee niet de muziek maar jouw enthousiasme, die ik zo goed herken en volledig kan invoelen dat mijn hart meerdere sprongetjes maak bij tal van herinneringen die jij op roept... voor mij dan allemaal verleden tijd maar vergeten zal ik het nooit.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik kan het wel begrijpen hoor je crush... en hoe leuk om daar samen met je zoon heen te gaan! Ik moest op de foto wel even goed kijken wie je zoon was, en wie Pablo! Ik vind juist dat tweede nummer wel lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk enthousiasme, en wat de muziek betreft kan ik helemaal met je meegaan! Prachtig om te zien hoe ze met verschillende stijlen uit de voeten kunnen! Weer wat geleerd, ik had de naam wel eens gehoord, maar verder niet (vaak) hun muziek gehoord...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn eerste vriendje was fan van dit soort muziek. En dan snoeihard!
    Ik vind het geweldig dat je dit met je zoon deelt. Heel bijzonder.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen