zaterdag 11 mei 2019

Zwijmelen op Zaterdag: Earth

Ahhhh...
Vandaag een Zwijmel vanwege het mooie filmpje.
En de mooie boodschap. En de samenwerking.
Een heel scala aan artiesten doet mee. Ed Sheeran, Ariane Grande, Miley Cyrus, Katy Perry... en nog een heleboel namen die ik niet ken. ('Je wordt oud moeders', zouden mijn kinderen nu zeggen).
Klik *hier* voor de rolverdeling.

Het liedje zelf vind ik niks, met een overload aan autotune... Maar dat filmpje...
Daarom krijgt hij toch een plekje in de zwijmelrubriek.


5 opmerkingen:

  1. Super filmpje. Dank voor het plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plezant filmpje.
    'Je wordt oud moeders, daar is toch niets mee *WINK*.
    Fijn weekend met de nog thuiswonende kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ouder worden is toch prachtig?!

    Het filmpje leek mij in 1e instantie niks maar ik keek toch verder (dan mijn neus lang is.... komt door het ouder worden *grijns*

    Het liedje is inderdaad niet zo bijzonder, de tekst is dan wel weer veelzeggend... en verborgen boodschap straalt ervanaf.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe video, de tekst loopt zo ongeveer alle schakeringen langs. Ik ken al die namen ook niet hoor, maar ik heb het excuus dat ik nog ouder ben ;)
    Die autotune heeft nog een ander effect: de stemmen van al die artiesten klinken bijna hetzelfde...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beetje laat, maar was even buiten beeld.
    Wauw, wat prachtig! Je hebt je plekje verdiend hoor Natasja!

    BeantwoordenVerwijderen