zaterdag 4 mei 2019

Zwijmelen op Zaterdag: Something about you


Ik plaats weer eens een zaterdagse zwijmel.
De afgelopen weken is het er niet van gekomen.
Ik had me, kinderloos en wifi-loos, afgezonderd in ons vakantiehuisje om me te storten op mijn examenstukken die over 3 weken toch écht af moeten zijn.
Er is nog niets volledig afgerond, maar ik heb goede moed dat ik het wel ga redden.
Thuis is er vaak toch teveel afleiding om geconcentreerd te kunnen werken.
En altijd iets anders te doen.

De zwijmel: een echte jaren 80-er.
Met een verhalend filmpje over een mooie vrouw met brede schouders. Zo ging dat in de jaren '80.

Ik weet niet wat het is met Level 42.
Het waren geen enorme spetters. De muziek vond ik wel aardig, maar sprong er wat mij betreft niet uit. Maar toch word ik altijd een beetje nostalgisch als ik Level 42 hoor.
Vandeweek hoorde ik het bericht dat de gitarist, Boon Gould, is overleden. En vandaar dat Level 42 toch weer wat vaker in mijn hoofd zat.

9 opmerkingen:

  1. Goh.. Level 42 deze week al 2x. Ja een bijna vergeten band zowat.
    Nummer is mij ook onbekend.
    Fijn weekend en succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We kunnen elkaar een hand geven t.a.v. de muziekkeus *WINK*.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je examenstukken en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist nooit wat ik van ze moest vinden. Zeker miet slecht, ook niet heel goed, maar wel een heel herkenbare eigen sound. Succes met je examen! Komt zeker goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik deel je mening over Level 42. Fijne zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK ben het met je eens vwb deze groep maar zo'n onverwacht overlijden is altijd even schrikken.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje en vergeten band. Veel te jong overleden. Triest.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Las het net ook al dat hij overleden was. Deze muziek herken ik gelukkig wel want de naam herkende ik gelijk. Moet er toen wel wat mee gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Level 42 herinnerde ik me vooral van de speelwijze van de bassist. Ze hadden een eigen geluid, best wel goed, maar ze zijn niet erg blijven hangen bij mij qua muziek. Ja, weer een vrij jonge muzikant van het toneel verdwenen...

    BeantwoordenVerwijderen