vrijdag 25 december 2020

Zwijmelen op Zaterdag: December will be magic again

Soms komen er pareltjes voorbij in de kerstbrei op de radio. 
Zoals deze. 



Ik hoor hierin vooral de hoop voor de komende kerst.
Ik ben zo benieuwd waar mijn boom zal staan!
December will be magic again. 

Ik dompel me de komende dagen weer onder in de top2000. Sterker: Ik zit er nu midden in. 
Dat is een traditie die hopelijk nooit zal veranderen. 
En wie er ook in mijn leven komt: diegene zal moeten accepteren dat ik tussen kerst en oud en nieuw verminderd aanspreekbaar ben omdat ik alle liedjes van de top2000 wil horen. 

Meezwijmelen? 
Plaats hier je link. 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

9 opmerkingen:

  1. Hoe ook... zolang het zal zijn op de manier die jou het blijst maakt vind ik alles goed ;-)

    Nog heel veel plezier met het luisteren en genieten.


    (ps... heb je mijn mail gezien?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees hem net Melody... als ik dat op tijd had geweten, dan had ik mijn zwijmel aangepast.... Dankjewel voor je bericht.

      Verwijderen
  2. Oh enne qua muziek kan ik je keuze voor vandaag prima aan horen... maar ik ben blij dat ik niet die hele top dinges moet afluisteren ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet alle nummers in de Top 2000 van 2020 zijn onze favoriet, maar dat is het bekende smaakverhaal. Wij wensen jou een plezante jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lang geleden Kate Bush gehoord te hebben. Geniet nog even van de Top 2000

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :ieve Natasje, ik hoop dat je het gezellig hebt met jezelf! Best goed om weer eens alleen te zijn! Kate Busch vind ik verschrikkelijk! Gelukkig verschillen smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerlijk gezegd vind ik deze dame ook niet bepaald geweldig maar een kwestie van smaak.Ik ben een softie en veel anderen vinden mijn muziek niet je van het ,zolang we er zelf maar van genieten .Veel plezier met je top 2000

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier staat ie uiteraard ook aan. Hopelijk heb je ondanks alles fijne kerstdagen gehad en voor 2021 wens ik je alles wat wenselijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn man van zes jaar heeft me verlaten voor een ander meisje omdat ik hem ervan beschuldig een ander meisje te hebben gezien en sindsdien probeer ik hem terug te krijgen, maar hij weigert terug te komen, hij reageerde niet op mijn telefoontje of e-mail en hij zelfs ontvriend me op face-book en ontvolg me ook op IG en hij vertelde me dat hij klaar was met mij en mijn twee kinderen, ik raakte echt in de war, ik zocht op internet naar hulp en ik zag een getuigenis van hoe een spreuk casters help hen om hun ex terug te krijgen, dus ik besloot het eens te proberen, maar ik was nog meer in de war vanwege de vele getuigenissen die ik zag, maar mijn geest zei dat ik met DR SAGURU mee moest gaan omdat ik veel onderzoek naar hem deed en ik ontdekte niets slechts aan hem, zo nam ik contact met hem op en leg ik mijn problemen aan hem uit en hij sprak een liefdesbetovering voor me uit en garandeer me 7 dagen dat mijn ex bij me terugkomt en tot mijn grootste verrassing de derde dag een geweldige wonder viel op mij en mijn ex kwam bij mij terug op de derde dag en hij smeekte me om vergeving DR.SAGURU u zijn gewoon de beste, ik zal zijn naam blijven publiceren omdat hij mijn Redder is, we zijn nu één grote, gelukkige en verenigde familie.Als je zijn hulp nodig hebt, kun je hem e-mailen Verlies de hoop niet te snel neem contact met hem op Als je zijn hulp nodig hebt je kunt hem e-mailen @ drsagurusolutions@gmail.com voor gemakkelijke en snelle communicatie, je kunt hem ook bellen of toevoegen op whats-app met dit nummer +12098373537

    BeantwoordenVerwijderen