vrijdag 18 december 2020

Zwijmelen op Zaterdag: Gloria in Excelsis Deo

 Dit vind ik toch wel een hele mooie vertolking. 


Lieve medezwijmelaars en lezers/luisteraars, ik duik de komende tijd een poosje onder in het huisje bij zee. Ik heb daar slechte toegang tot het wereldwijde web, dus ik zal niet snel reageren op jullie zwijmels. 
Maar ik kom ook weer thuis hoor, en dan kom ik bij jullie luisteren! 
En no worries.
In alle pittigheid ben ik gewoon ook hartstikke oké. Als het niet zo zou zijn zou ik het ook zeggen. 
Ik plan wat zwijmels vooruit zodat iedereen naar hartelust kan blijven zwijmelen. 

Ik wens jullie een goede aanloop naar de kerst toe. En blijf vooral gezond en hoopvol naar een beter nieuw jaar. 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. Ik luister deze niet want ik krijg de kriebels van die artiest, sorry, niet de kriebels die ik wel graag krijg


    Ik heb een ander blog, dus ook enige wijziging bij mij.


    ga lekker naar zee, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga lekker naar je huisje aan zee. Geniet en rust uit. Ik bewonder je kracht hoe je ermee om gaat.
    Een mooie toepasselijke zwijmel. Ik kan er wel naar luisteren en vind hem mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke Zwijmel maar ik ben dan ook fan van Andrea Bocelli. Geniet van van je rust en laad je accu op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet maar lekker van de rust daar, en even geen internet is ook geen ramp!
    Ik hoop dat het alleen zijn je goed zal doen en je zegt zelf, ik ben oké... dat is al heel fijn om te horen! Lieve groet, Trees 🎄

    BeantwoordenVerwijderen