vrijdag 7 mei 2021

Zwijmelen op Zaterdag: Loving you is sweeter than ever




Tja... Nick Kamen.
Hij is niet meer. 
Jeetje. Wat brengt die muziek me terug naar mijn jeugd. 
Niet dat ik zijn muziek zo geweldig vond. Maar het was er gewoon. En iedereen om me heen vond hem mooi. Hij was mooi. Maar ik viel niet zo op die gladde types. En bovendien: ik was op George (Michael). (Hoezo niet op gladde types :-)))) )

Ik dacht dat hij maar twee hitjes had ofzo. 
Maar hij had een aardig repertoire, blijkt nu ik een liedje uitzoek. Zelfs Madonna heeft ooit een nummer voor hem geschreven las ik. 

59 is hij geworden. 

Zullen we de reclame waarmee hij beroemd werd er ook nog maar even bij halen?
Het is en blijft immers een zwijmelrubriek. 





Memento Nick...

Mee zwijmelen? 
Plaats hier je link. 






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Het nummer heb ik wel eens gehoord en zeker die reclame, maar zijn naam zegt mij niets. 59 jaar... is ook mijn vader maar geworden, en dat is nog veel te jong om heen te gaan.
    Geniet van Moederdag en van het weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij is de zanger onbekend ,maar het tweede nummer ken ik dus wel .Verwarrend !Zo jong overleden zo triest .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herinner me die naam wel, komt misschien omdat mijn zoon ook Nick heet. Veel te jong overleden. En het nummer zit ver weg. De reclame herinner ik me ook niet meer, maar wel leuk. Sorry, vergeten mijn linkje te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen