vrijdag 14 mei 2021

Zwijmelen op Zaterdag: Unintended

Deze mooierd kwam van de week voorbij. 
Ik heb even de tijd genomen om stil te staan en luisteren. 
En nu weet ik niet of ik de akoestische versie moet plaatsen, de live-versie, of het origineel.
Muse heeft sowieso te weinig aandacht gekregen in mijn zwijmels. 
De muziek is redelijk briljant. Maar vaak net te stevig om mee te zwijmelen (hoewel ik ook weer vind dat zwijmelen met alle soorten muziek kan). 





Toch maar het origineel dan. 

Mee zwijmelen? 
Plaats hier je link: 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Heerlijke Zwijmel Natasja waarbij je kan weg dromen. Ik heb de moeite genomen om ook naar de meer stevige nummers te luisteren, en ook daar kun je bij weg Zwijmelen en dromen. Het is immers ieder zijn eigen beleving, wat muziek met je doet. Zwijmelen kan echt wel met alle soorten muziek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig nummer zeg.. echt een heerlijke zwijmel! Mooie keuze!
    Inderdaad, zwijmelen staat niet voor letterlijk zwijmelen, dat was al heel snel de intentie niet. Dus alles is goed wat er geplaatst wordt! Fijn wknd!

    BeantwoordenVerwijderen