vrijdag 4 juni 2021

Zwijmelen op Zaterdag: Love Right Now





Nou, mijn pc doet het weer een soort van. 
Hij is terug van de shop. Alle bestanden zijn bewaard gebleven. Zo blij mee. Want ik had zoveel opgeslagen wat belangrijk was de afgelopen maanden. Dingen van hypotheker,  notarissen, contracten. 
Het is allemaal wel weer terug te vinden als het kwijt is, maar stel je voor dat je dingen mist waarvan je niet weet dat je ze kwijt bent. Zo zomaar kunnen. En lastig zijn. 

Dus,vandaag weer een volledige zwijmel met link om te plaatsen. 

Ik hou het kort, want ik zit op een gammel toetsenbord, omdat mijn oude het ineens niet meer doet op mijn herstelde pc. Echt... het blijft een wondere wereld met die pc's. 

Een vrolijk liedje deze week van een artiest van eigen bodem: Jett Rebel. 
Ik vind het een fantastische plaat! 

Mee zwijmelen? 
Plaats hier je link. 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Muziek hoort ook echt bij jou hoor. Gezellig muziek, ik ben steeds weer verbaasd waarmee je komt. Leuk hoor.
    Een pc die het niet doet is zoooo waardeloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou echt totaal onbekend, ook niet mijn smaak...
    Lekker dat je PC niet helemaal dood was. Ja, balen als je belangrijke dingen kwijt bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Artiest van eigen bodem hoewel ik er nog nooit van gehoord heb.Maar het is vrolijk en het ligt lekker in het gehoor.
    Fijn dat je pc het weer doet, het is zo vervelend als je daar problemen mee hebt. Regelmatig een Backup maken, dan ben je nooit zo heel veel kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen