vrijdag 18 juni 2021

Zwijmelen op Zaterdag: Nightporter

 


Klik hier als het liedje niet laadt op je smartphone 

Vandaag zo'n liedje wat ik niet eerder had gehoord, of wat me niet eerder was opgevallen. 
Zo'n liedje waarbij je je werk even neerlegt en stil gaat zitten luisteren om te kijken of je het kunt plaatsen. 
Het zei me echt helemaal niks. Maar ik vond het prachtig. 
Het heeft iets weg van een klassiek muziekstuk van Erik Satie. 

Gelukkig kun je in de apps waarmee ik tegenwoordig 'radio' luister, precies zien wat ze draaien. Het bleek Japan te zijn. Een band uit de jaren 80. Het zei me nog niks. 
Kennelijk zat het voor mij in de té expirimentele synthesizerhoek. 
Anyway... ik dit nummer vond ik prachtig. 

En verder... 
Ga ik dit weekend proefkamperen. Lekker veilig bij mijn nichtje in de tuin. 
Als de tent de buien van zaterdagnacht doorstaat, kom ik de zomervakantie ook wel door. 


Binnenkort ga ik me onderdompelen in een bad van lieve mensen om me heen. 
We kamperen met de dames van het internetforum waar ik al zo'n 17 jaar lief en leed mee deel. 
Zelden een groep mensen gezien die toleranter, liefdevoller, begripvoller en behulpzamer is dan deze groep mensen. Het daar zijn is alles wat telt in die groep. Geen verwachtingen. Geen verplichtingen. Geen prestaties. Gewoon er zijn. Ik kijk er nu al naar uit. 

Mijn vakantieplannen krijgen vorm. Zo benieuwd wat het me gaat brengen, in mijn eentje op pad. 
Of misschien met mijn zoon. En ook een paar dagen veilig bij mijn zus en zwager op de camping. 
Het kan dus geen kwaad om vannacht te testen of mijn tent waterdicht is. 

Fijn zwijmelweekend allemaal. 
Rustig aan... dan hou je het het beste vol met deze warmte. 

Mij zwijmelen? 
Plaats hier je link! 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. Soms kun je geraakt worden door een muziekstuk! Ik heb dit niet bij dit...
    Ik wens je een goede keuze vwb je vakantie! En heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie Zwijmel uit gekozen die mij ook niets zegt. Het raakt mij niet, maar ik vind het een relax muzieknummer zoals je het ook in de sauna zou kunnen horen. Ontspannend dus.
    Heerlijk Kamperen!! Wij hebben het meer dan veertig jaar gedaan. Ik heb nog een Curver box met spullen staan. Gratis af te halen en alles in prima staat. Dus als je interesse hebt laat je het maar weten. Geniet van je weekend en houd het droog in de tent!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben onlangs de caravan verkocht maar het kampeergerei bewaard, dus ik heb bijna alles. Maar dankjewel.

      Verwijderen
  3. Fijne vakantie. Je hebt het improviseren inmiddels wel geoefend met de verbouwing/verhuizing

    BeantwoordenVerwijderen