vrijdag 9 juli 2021

Zwijmelen op Zaterdag: Chan Chan





Een liedje om te dromen over verre oorden. Waar we dit jaar ook waarschijnlijk niet zullen komen. 
We mogen al blij zijn als we een buurland kunnen bezoeken. 

Ik hoorde hem van de week weer eens op de radio. En ik was vergeten hoe fijn dit liedje is. 

Tja... ik neem alvast in mijn hoofd afscheid van mijn Duitsland plannen. Ik zie het niet gebeuren. 

Maar ik heb wel al op voorhand mijn vakantie 'veraangenaamd'. 
Kent u deze ergernis? Dat je je tent bij het inpakken nevernooitniet meer terug krijgt in je tenttas?





Ik ga hier geen last meer van hebben. Ik tekende de tenttas na, en maakte hem aan alle kanten een tikkie groter. Mij krijgen ze niet boos deze zomer :-). 





Nou, heb een fijn weekend allemaal. Ondanks de kater van de stijgende besmettingen en de 'nieuwe' beperkingen. 
Ik heb er zelf niet zo heel veel last van. Mij maakt het niet zoveel uit waar mijn tent staat.
Maar die puber van me... die ziet haar tweede zomer en haar vakantie nu echt verloren gaan. Die heeft het er echt wel lastig mee.

Mee zwijmelen? 
Plaats hier je link! 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk nummer Natasja om naar te luisteren. Als je wel eens in deze contreien op vakantie bent geweest, blijft deze muziek trekken. Op Cuba was ik nog nooit, maar daar wel in de buurt. En de Merengue zweept je op.... De tent niet meer terug krijgen in de oorspronkelijke zak, Ja hoor heel herkenbaar. Ik had een aanhanger achter mijn motor en de tent lag er los in, zo kan het ook. Onze vakantie staat pas eind november gepland, dat is nog ver weg, maar ook dat zie ik dit jaar nog niet gebeuren. Fijn Weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echte vakantie muziek. Heerlijk om weer eens te horen en ja ik denk dan gelijk aan Cuba. Zou ik graag eens naartoe gaan maar komt er voorlopig vast niet van.
    Je hebt een mooi stofje voor de tenttas gebruikt. Super. Je kunt hem waarschijnlijk ook direct vinden als je hem weer zoekt.

    BeantwoordenVerwijderen