vrijdag 24 september 2021

Zwijmelen op Zaterdag: Drive

 



Tja... mijn Prulleke. Ze wordt dinsdag 18. 
Gisteren slaagde ze in 1 keer voor haar rij-examen. 
Een hoop stress scheelt het, en ook een hoop geld, als je in 1 keer slaagt.
 Je kan het maar in the pocket hebben. 
Binnenkort rijden we samen een eerste rondje in de buurt en daarna rijden we samen naar haar broer in Venlo. Ik vind het wel leuk om dit samen te ondernemen.... denk ik... 
Ik denk alleen dat ik redelijk spastisch naast haar zal zitten als zij het stuur in handen heeft. 

Mijn Prulleke. Vanavond viel het me op hoe ik qua lengte tegen haar op keek. 
Maar... ze zal altijd mijn Prulleke blijven. Trots, op hoe ze zich een weg baant in haar soms best wat ingewikkelde leven. 

Een liedje, voor deze zaterdagse zwijmel...  typisch jaren '80... over een autorit naar huis.... 

Mee zwijmelen? Plaats hier je link! 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Denk ik? Is toch super samen met je dochter op pad, denk dat dat nerveus zijn naast haar wel mee zal vallen, eerste keer slagen houdt vaak in dat ze een zelfverzekerde indruk heeft gemaakt jouw Prulleke...
    Heerlijk nummer van The Cars, ook een band die veel te weinig erkenning kreeg in de jaren 80, waar ze toch een aantal goede lp's en nummers hebben afgeleverd.....
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met je prulleke! En herkenbaar vind ik, je zit in het begin toch wat gespannen naast ze in de auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel nee Joh...Dat zit wel goed met Jouw Prulleke, zeker omdat zij meteen de eerste keer geslaagd is. Maar een beetje spannen zal het altijd zijn de eerste keer!! Mooie Zwijmel😊

    BeantwoordenVerwijderen