vrijdag 7 juli 2023

Zwijmelen op Zaterdag: all I wanna do is make love to you

Ik blik even terug op Rosrock van vorige week. 
En ik ga het niet te hard rond roepen, want dan wil iedereen erheen en juist het kleinschalige was zo leuk...  Maar wat was dát een leuk feestje!
Het was op een fruitteelt bedrijf. Een klein veldje met twee podia: een grote en in de tuin was een wat intiemere kleinere setting. 
Er waren énorm verrassende goede bands. Variërend van punk tot rockabilly tot een iets dat leek op een death-metal-psycho-rockabilly. 
Er was een veldje met tentjes waar we mochten kamperen. Er waren genoeg picknicktafels om even bij te komen van alle muziek en indrukken. 
Er waren voldoende toiletten die de hele dag door schoon werden gepoetst. Ook heel fijn.
Er was natuurlijk drank. 
Er was Kleine Tas en haar broer. En er waren nog meer mooie mensen. 
Het was alles en meer waar ik voor dat festival op hoopte. 

Ik vertel niet verder (insert smiley met aureooltje boven het hoofd) maar ik plaats enkel en alleen deze mooie versie van Danny Vera. Ik ken het nummer van Heart van de vroege jaren 90, maar Danny Vera rockt hier heel makkelijk overheen. 

Overigens: 20 december ga ik Danny Vera life zien in 013. 
Wordt sowieso een mooie avond. 



Wil je mee zwijmelen? 
Plaats hier je link. 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Hmmmm ik vergis me waarschijnlijk heel erg maar dit klinkt alsof het leuk was ? *grijnsssssssssss
    Ik zal t niet verder vertellen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je leest het goed Melody, helemaal hoteldebotel en op een roze wolk van het festival terug gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen