vrijdag 30 juni 2023

Zwijmelen op Zaterdag: Girls just wanna have fun

Dit weekend  is het eindelijk zo ver: Het lang verwachte weekend RosRock. 
Geen idee wat we moeten verwachten. 
Oké... een beetje wel. 
Het kost 3 tientjes inclusief kampeerplek. 
Er zijn 2 podia. De consumpties zijn €2,50. 
Er is een inzameling voor de voedselbank. 
We slapen in een boomgaard. 
Ze schenken zelfgemaakte cider van appels uit de boomgaard, en zo is er ook appeltaart. 
Maar vast ook bier en wijn. 
En het is een uit de hand gelopen verjaardagsfeestje. 

De line-up? Ik ken geen van de bands die er spelen. 
Waar het feestje is? In Rossum. Ik moest het opzoeken op de kaart. 
En of het leuk wordt? Tja... er is een kans dat op zo'n kleinschalig festival iedereen iedereen kent, en dat wij (Kleine Tas en ik) de enige vreemde eenden in de bijt zijn. 
Maar het festival oogt zo gemoedelijk dat ik echt verwacht dat heel leuk en gezellig gaat worden. 

De voorspellingen zijn redelijk. 
Begin deze week leek het hele weekend nog regenachtig te worden, maar nu staat er op de buienradar op de zaterdagmiddag en avond nog maar één klein druppeltje bij de voorspellingen. 
Dus... ik grabbel de kampeerspullen weer bij elkaar en we gaan weer lekker voor een nachtje de hort op. 

Kleine Tas en ik twisten nog een beetje over de mood voor het weekend. 
Zij kwam met dit liedje als thema: 



Zelf ben ik nog steeds een soort van herstellende van de Hitsige Spanjool (het lijkt wel een titel van een Suske en Wiske album :-) ), dus ik hou het iets braver: 
Girls just wanna have fun! 



Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link. 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Het klinkt als een festival waar ik mij ook wel thuis zal voelen, en nog niet eens zo heel ver bij mij vandaan. Maar ja ik ga op vakantie, en dus ook geen tijd voor het Muze Misse festival bij mij om de hoek in de straat waar ik geboren ben...Ik wens je veel plezier op het festival. Oh ja...De Zwijmels vind ik wel te pruimen om naar te luisteren😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blj dat jullie met zoveel plezier gaan en ik het niet moet ;-) IK wens jullie dan ook de juiste mood zodat het plezier optimaal is.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Ik sluit me aan bij jouw liedje hoor :-)
    We gaan er een keileuk weekend van maken!

    BeantwoordenVerwijderen