vrijdag 22 september 2023

Zwijmelen op Zaterdag: Society

 

\

Vorige week heb ik geen zwijmel kunnen plaatsen omdat ik bij mijn dochter en haar vriend in Zwitserland was. (Ze zijn er een paar weken geleden gaan wonen). 
Wat was dat een geweldig ervaring. 

Het was een treinreis, voor het eerst zo ver alleen. 
Het was het weerzien met mijn dochter en haar vriend, en zien hoe leuk ze wonen en vooral hoe goed ze het samen doen en genieten van wat de stad en Zwitserland te bieden heeft. 

Het was Bern. Een hele fijne stad! 

Het was zwemmen in de gratis open lucht baden en zwemmen in de Aare. 



Het was wandelen met mijn schoonzoon en mijn neef naar de Oeschinensee. 




Het was (vega)worstjes grillen op 1 van de vele grillplekken die overal zijn. 



Het was in mijn eentje wandelen door het Gesteredal. 2,5 uur  heen, 2,5 uur terug lang de rivier de Kander. Ik heb genoten. 



Ik kan gewoon niet dieper in gaan op hoe mooi het was. Daarvoor was het gewoon teveel en te intens. Ik weet niet waar ik moet beginnen en wat ik moet uitlichten.  
Het hoogtepunt was toch wel de wandeling alleen langs de rivier de Kander, zo heerlijk in mijn uppie.
Ik kreeg helemaal into the wild vibes! En dat werd de inspiratie voor deze zwijmel. Een nummer van Eddie Vedder uit deze prachtige film! 


Wil je mee zwijmelen? Plaats dan hier je link. 








You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je dochter in zo'n gaaf land woont maar het blijft wel ver weg voor jou. Leuk hoe je je genietingen beschrijft. Toitoi met back to normal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach meis, wat mooi, ontroerend hoe je schrijft, tussen de regels door zoveel meer vertelt.
    Ben blij voor je.. .en voor hen ook, maar vooral voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo genoten hebt, en dat je dochter daar haar plekje gevonden heeft. Ik ben echt een fan van Zwitserland. Prachtig land!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk nummer! En als een echte “Supertramp” de naam die hij zichzelf gaf in de film de ruige natuur in. Weet je ook z’n laatste zin nog in zn dagboek: “ Happiness Is Only Real When Shared”. Zo pakkend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, die laatste zin wist ik niet meer. Maar treffend inderdaad. Ik heb wel altijd een sterke behoefte om geluksmomenten te delen,

      Verwijderen