zaterdag 16 september 2023

Zwijmelen op Zaterdag: zonder liedje

 Het spijt me, medezwijmelaars. 

Het is me vandaag niet gelukt om een zwijmel te plaatsen. Ik ben bij mijn dochter en schoonzoon in Zwitserland. Het lukt me niet om een liedje up te loaden via mijn telefoon. Het lukt me niet om een mooi plaatje te plaatsen. 

Ik heb mijn best gedaan... ik geef het op. 

Wellicht volgende week. Mijn vakantie duurt nog even. Nog geen idee waar ik volgende week zaterdag uithang. Ik hoop dat ik dan weer een zwijmel kan plaatsen. 


Liefs, Natasja

2 opmerkingen:

  1. Dat is jammer Natasja, maar dat overkomt mij ook wel eens als ik in het buitenland zit. Vakantie... Heerlijk toch... Geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh, geen wereldramp toch. Doe je kinderen de hartelijke groeten en geniet van je vakantie, het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen