vrijdag 9 augustus 2024

Zwijmelen op Zaterdag: Henry Lee


 



Vandaag een korte zwijmel. 
Lekker geborreld vanavond met een vriendin. Een druk weekend voor de boeg. 
Zaterdag ga ik het Pieterpad met het Grenslandpad verbinden. Dan loop ik van Montfort naar Thorn, in Limburg. In de avond is er een voorstelling in een openlucht theater in Someren. Over de heks van Almen. 
Zondag ga ik naar het Haags Beat Festival, waar ik onder andere Erwin Java, Sean Webster en Ceasar Zuijderwijk ga zien. Dit alles natuurlijk met Kleine Tas! 
Dus geen tijd voor een lang verhaal. 

Maar nog wel even tijd voor een korte zwijmel.
Kijk nou dit filmpje van Nick Cave en PJ Harvey! 
Pure chemie toch? 
Zeer zwijmelwaardig. 



Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link! 
 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. Ja dat klinkt heel goed....
    FIjn dat je zoveel moois voor de boeg hebt, geniet ervan!

    Ik zet mijn link hier neer want ondanks meerdere pogingen (in 2 browsers ook nog) wil mijn flap inlinkz niet openen en krijg ik een 504 melding

    https://klikhierklikdaar.blogspot.com/2024/08/zwijmelen-op-zaterdag_0987627762.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het niet maar vind het een prachtige Zwijmel! Lekker druk Jij en gelijk heb je. Leef je Leven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..... geen nieuwe zwijmel? ... Hopelijk alles oké?

    De mijne staat op: https://klikhierklikdaar.blogspot.com/2024/08/zwijmelen-op-zaterdag_01925911551.html

    BeantwoordenVerwijderen