vrijdag 8 december 2017

Zwijmelen op Zaterdag: In my House

Ik ga ontzettend cryptisch zijn in deze zwijmel, omwille van de privacy.
Maar degene voor wie deze zwijmel bedoeld is gaat helemaal snappen dat dit nummer uitgevoerd door juist deze band, juist vandaag, helemaal klopt. Niet alleen de titel, maar de hele tekst.

Lieve....
Voor maandag. Ik duim. Keihard. Omdat ik zo hoop op een heerlijk thuis voor je.
En voor je lieve dwarsligger vandaag.

En natuurlijk is het nummer niet voorbehouden voor de persoon in kwestie.
Iedereen die hier langskomt mag even genieten van de gouwe ouwe van The Golden Earring, toen ze nog de Golden Earrings heetten.

Maar beloven jullie dan wel dat jullie, terwijl je toch zit te luisteren (o... hoor dat orgeltje!!!) de duimpjes even laten draaien?
Of dat je positieve energie de kosmos instuurt? Of desnoods bidden als dat beter bij je past?
Ze kunnen heel veel duimpjes gebruiken.

En mijn dank is groot!





In my house
There is anything you need
In my house, yeah baby
You don't have to wipe your feet
In my house
You will see that good times come
In my house, baby
You will see here I belong

And someday you'll gonna be happy
And someday you will feel fine
And someday you'll gonna be happy
And someday you will be mine

In my place
There is nobody who cares
By the way you walk
By the way you hang your hair
In my place, darling
You will really see the sun
Please come over to my house
Don't waste time, you'd better run

And someday you'll gonna be happy
And someday you will feel fine
And someday you'll gonna be happy
And someday you will be mine

10 opmerkingen:

  1. Ja hoor, mijn duimen hebben gedraaid. Lekker nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn duimen hebben niet gedraaid maar ik heb wel jouw geliefden bij Hem gebracht. Ik wens hen het allerbeste en jou en jouw gezin natuurlijk ook!!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je goede wensen uitkomen voor de mensen waar je van houdt. Telt een schietgebedje ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve....
    Voor maandag. Ik duim. Keihard. Omdat ik zo hoop op een heerlijk thuis voor je.
    En voor je lieve dwarsligger vandaag.

    Werkt die lieve dwarsligger soms bij de NS of ProRail ??? Daar hebben ze dwarsliggers genoeg.

    Ook wij hebben geduimd tijdens dit nummer van de Golden Earrings, nog mèt die "s". Lekkere gouwe ouwe. Staat op hun eerste LP die nog ergens bij ons in Holland op zolder moet staan.
    Fijn weekend met sneeuwplezier toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk duim ik ook! Ik hoop dat al dat duimen en bidden helpt voor de betrokkene. Lekker nummer hoor, uit mijn jeugd, al heel oud ;-)
    Echt een heerlijke keuze! Fijne zwijmeldag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat duimen van iedereen moet helpen Natasja kan niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik duim ook mee. Ik hoop op een goed bericht maandag. En voor de lieve dwarsligger.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vanuit mijn jeugdjaren.
    En de hunne ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dwarsbongel duimt voor Dwarsligger... ;)
    Lekker stuk nostalgie, die muziek.
    En het zou mij niet verbazen al "dat orgeltje" en Philicorda was.

    BeantwoordenVerwijderen