vrijdag 12 november 2021

Zwijmelen op Zaterdag: You want love

 


Klik hier als het liedje niet laadt op je smartphone. 

Ik kom vandaag echt met het meest foute liedje wat in de afgelopen tijd voorbij is gekomen. 
Ik ben gewoon helemaal murw, moe en appelig van de afgelopen weken. 
De wekker die iedere ochtend gewoon altijd een paar uur te vroeg af gaat. 
Het huis wat ik af wil hebben, maar wat toch écht nog een paar weken gaat duren (geduld is een schone zaak). De maatregelen die vrijdagavond weer aangekondigd zijn. Het concert wat zaterdag niet doorgaat. 
Echt... het treft ons weer allemaal. En sommigen gewoon echt keihard. Maar ik word er nu toch echt wel verdrietig over hoe we hiermee als maatschappij, als land, als wereld om moeten gaan. 

Nou ja... laten we gewoon maar even lachen om dit liedje. 
Om de man die vast en zeker zijn 'intense-blik-in-de-camera' thuis voor de spiegel heeft geoefend. 
Vraag me niet hoe en waar dit liedje voorbij kwam deze week. Ik had het echt verbannen naar de diepste krochten van mijn geheugen. Maar het was écht ook wel weer een hele dikke 'Oja!!!' toen ik het liedje hoorde. 

Mee zwijmelen? 

Plaats hier je link. 






\

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Zou het niet dat uur tijdverschil zijn dat wij zo moe zijn. Ik heb het ook, en nu het zo vroeg donker is al helemaal. Dit is duidelijk niet de periode waar ik van houd. Dit nummer van Mixed Emotions herken ik wel. Ik heb het even opgezocht en het was een Duits duo lees ik, maar het zegt mij verder niets. Mij raakt hij niet met zijn Intense blik, niet mijn type🙄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets gaat helaas zonder slag of stoot, en soms zakt je de moed in de schoenen, gelukkig heb je veel mensen rondom jou die je goed helpen, wees daar dankbaar voor, de vermoeidheid is denk ik tal van factoren bij elkaar opgeteld, je zwijmel is inderdaad een hele 'foute zwijmel', fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen