vrijdag 16 juni 2023

Zwijmelen op Zaterdag: Adios Amor

 


Nou... ik heb alle uitjes overleefd hoor. 
2x feest/familie reunie bij mijn zus en zwager in Duitsland. 
Echt... even een shout out naar mijn familie hoor! Wat was er een fijne sfeer. 
Overal plukjes mensen die met elkaar aan het praten waren. Iedereen was behulpzaam. Mensen deden hun eigen ding. Badminton, jeu de boules, er stond een badje voor de kinders (ook voor de grote kinders!) en natuurlijk was er volop eten, drinken en muziek. Iedereen riep na afloop: volgend jaar weer!

Harry Styles... wát een geweldig feest was dat en wat heeft mijn Prulleke genoten. 
Muse, met mijn broer op het Malieveld, waar ik ook één van mijn beste vriendinnen met haar man trof!
En nu een redelijk rustig weekend voor de deur. Ook lekker. 
Want waar ik vorige week schreef over unstoppable... ergens in de familieapp circuleren toch foto's van een gecrashte Natas. 

En of ik nog tijd had voor die knappe Spanjaard? Nee dus. Die lijkt intussen exit. 
Hij vertrekt volgende week tot september naar Spanje. Daarna heb ik vakantie dus dan zou ik hem in oktober pas weer zien. Daarbij... genoeg rode vlaggen en te weinig gespreksstof om daar niet op te gaan zitten wachten deze zomer. Dus: Adios Amor!
Van hartzeer is bij mij geen sprake, zoals waar Corry in dit liedje over zingt. Geen idee hoe dat aan de overkant is. Zo diep gingen de gesprekken dus...  Ik ben weer een ervaring rijker en hij misschien wel een illusie armer. 

Echt een heel leeg weekend wordt het niet. Morgenochtend gaat om 4 uur mijn wekker. 
Samen met twee vriendinnen loop ik de "Zak te voet". We starten om 5.30 uur. Een wandeltocht door de 'zak van Beveland' (Zeeland). Langs de route zijn allemaal optredens georganiseerd: zang, dans, toneel, poëzie. Het lijkt me, als ik eenmaal de wekker heb getrotseerd, een hele leuke wandeling.
Mijn nichtje zaterdag komt slapen met haar vriend. Zij crashen bij ons na Pink die op Werchter Boutique optreedt (stelletje mazzelaars). Mijn zoon heeft zijn meisje te logeren. Dus genoeg reuring om me niet te hoeven vervelen. 

Fijn weekend allemaal. Doe rustig aan. En smelt niet. 

Wil je mee zwijmelen? 

Plaats dan hier je link. 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking:

  1. Nou moekelief... alsof jij geen ervaringen rijker bent geworden ;-) Heerlijk, ben blij voor je.

    En zo'n wandeling... ja die herken ik wel.... soortgelijke opzet is hier in de stad elk jaar in september maar dan niet 's ochtends vroeg maar 's avonds in het donker .... om geld in te zamelen voor een goed doel...

    Hoe dan ook.......veeeeeeeeeel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen