vrijdag 9 juni 2023

Zwijmelen op Zaterdag: Unstoppable


Eén van de voordelen van 'living on my own' is dat er niemand er iets van vindt als ik alweer de hort op ga. Mensen om me heen zijn vaak bezorgd om me... dat ik niet te veel hooi op mijn vork neem. Maar als ik dan in rustiger tijden beland komt er vaak weer van alles voorbij waardoor ik ook in rustiger tijden maar door blijf draven. Nou ja... ik denk maar zo: het gaat al 30 jaar goed. Ik zal zelf wel op de rem trappen als ik voel dat het nodig is. 

En zo kan het gebeuren dat ik op dinsdagmorgen al de zwijmel van de volgende zaterdag zit te schrijven. De rest van de week gaat het niet meer lukken. 

Afgelopen weekend hadden we een geweldig feest bij mijn zus en zwager + kinders in Duitsland, op hun boerderij. Er bleven zo'n 60 mensen slapen. Allemaal in tentjes... het leek wel een eigen mini-festival. Komend weekend gaan we op herhaling. Maar dan met een familiereunie. Ik heb de tent daar laten staan, zodat ik daar zo weer naar binnen kan schuiven. 




Woensdagavond stond Muse al op de planning, op het Malieveld in Den Haag.
We (mijn dochter en ik) hadden daarom met pijn in ons hart besloten om Harry Styles op dinsdagavond in de Arena maar aan ons voorbij te laten gaan. Maar het bleef toch kriebelen. 
Gisteren in mijn pauze kwam daar een appje: mam... zullen we toch gaan? Er zijn tickets beschikbaar gekomen. Maar ja.. Amsterdam. Om half 4 pas kunnen vertrekken. De volgende dag werken én Muse... en de Arena dus slecht geluid gegarandeerd. Maar... YOLO. You only live once. Na de zomer vertrekt ze voor een jaar naar Zwitserland en dan kunnen we een jaar geen spontane leuke dingen samen doen... 
Dus... vanavond sta ik, met mijn Prulleke bij Harry Styles. Compleet in glitterpak met boa. 

Zal het een vlucht zijn? Zoveel de hort op te gaan? Of zal het gewoon genieten zijn van wat het leven biedt? Ik denk dat ik er alleen door later op deze periode terug te kijken zal zien wat het is. Mij boeit het niet. Ik geniet. Met alle mensen om me heen die met me mee genieten. 
En daar past dit liedje bij van Sia: Unstoppable. 

Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link: 


 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter


3 opmerkingen:

  1. En wat dan nog als het wel een vlucht blijkt?
    Het is jouw leven en de enige die kan (EN MAG) bepalen hoe het te leven ben jij zelf. In retrospectief zul je altijd dingen tegenkomen waarbij je kunt denken "had ik toen maar (niet) zus en zo en bla bla bla" maar dat is koeien in hun kont kijken hè. Je leeft nu en doet nu wat goed voelt naast waar je niet onderuit komt.

    Genieten dus maar... daar waar het kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal met Melody eens. Het is Jouw leven, dus mooi doen wat er op je pad komt en vooral ervan genieten.!!

    BeantwoordenVerwijderen