vrijdag 3 januari 2014

zwijmelen op zaterdag: I think we're alone now

Ik maak er weinig woorden aan vuil, aan de zwijmel van vandaag.

Zo ééns in de paar jaar komt het voor dat Mr.C. en ik het rijk alleen hebben.
De kinderen zijn zowaar allebei logeren.

Ik knal de zwijmel erop, en log dan uit. Ik ga genieten van de rust. En van gigantische rijk dat we alleen hebben.

Het is wel een hele foute zwijmel hoor. En ook wel een redelijke eendagsvlieg volgens mij.
En mijn hemel, die tekst... iets meer diepgang mag.
Maar jeetje... 1987... ik was net 15. Dan hoeft het nog niet zo diep te gaan toch?

Tiffany, ga je gang!






10 opmerkingen:

  1. oeh vreselijk fout hè ......echt zo'n guilty pleasure.
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met Tiffany heb ik niets. Ik ken haar niet eens. Maar jou en allen die je lief zijn, wens ik een gezond en gelukkig 2014 toe. Van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken haar en het liedje niet, maar toch lekker zo op een vroege zaterdagochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga heerlijk genieten. Ik wens jullie sowieso een heerlijk, gezond en gezellig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. soms is 'zo fout' ook juist 'zo leuk'.
    Genieten maar van jullie rijk.... zo af en toe moet dat ook echt even kunnen ;-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon een gezellig nummer om weer eens te horen
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was net nog geen 17 maar idd die is fouttt voor nu ;-)

    Geniet van jullie Space en rust :-D

    Fijn weekend Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha een heel toepasselijk nummer juist voor jullie, hopelijk hebben jullie ervan genoten! Ze komen morgen zeker weer terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is het weer met de rust gedaan? eh het liedje ken ik vaag maar ach.

    BeantwoordenVerwijderen