zaterdag 30 mei 2020

Zwijmelen op Zaterdag: Snuff




Nu de dagen weer zo mooi zijn en echt zomers aanvoelen denk ik steeds aan de festivals en concerten die we dit jaar gaan missen. Ik denk aan de 'belofte' die ik maakte met mijn zoon:
Zo lang als het kan minimaal 1 keer per jaar samen festivallen.
Niet wetende dat er nu al een jaar zou zijn dat het niet zou kunnen.
Maakt niet uit. Als we hier met elkaar maar zo goed mogelijk doorheen komen.

Vandaag een ballad in de zwijmel van Corey Taylor, de zanger van Stone Sour (en Slipknot).
Een prachtige, gevoelige vertolking...
Ik weet nog goed hoe ik van Stone Sour heb genoten op Rock Werchter een paar jaar geleden.
Wat een energie ging eruit van deze jongens. En ze leken me  ook zo sympathiek.
En ook weer het publiek hè? Volkomen los in de moshpit. Maar wel met respect voor elkaar. Ik stond het allemaal een beetje vanaf te zijlijn de bekijken en ik vond het prachtig.

(Ik twijfel nu ineens of Skar deze niet onlangs geplaatst heeft als zwijmel... in mijn herinnering stuurde mijn zoon deze onlangs naar me door. Maar het kan ook allebei geweest zijn.)

Het is nu eigenlijk donderdag. Ik vertrek lekker voor een paar dagen naar ons huisje bij zee.
Nog even alleen opladen met een volle e-reader voordat volgende week het werk en de naailessen weer losbarsten.
De zwijmel plan ik alvast in voor zaterdag. Wat een toewijding hè?

Geniet allemaal van een lang en hopelijk zonnig pinksterweekend.

Mee zwijmelen? Plaats hier je link:



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. We moeten best veel missen door corona. Vraag me af of het ooit weer goed komt ondanks dat ik me nu ook wel vermaak. De jus is er alleen wat af.
    Geniet jij maar even van je huisje aan zee en de e-reader. Jouw weken zitten straks weer lekker vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gemis dat C veroorzaakt(e) is zowel divers als groot... Wat het oplever(de)t is ook groot in alle opzichten.... Het is zoals het is en we moeten het ermee doen, niet linksom, niet rechtsom dan wel er dwars over-doorheen/onderdoor...

    Of iets al eerder geplaatst is of niet is een heel groot risico want deze uitdaging loopt al zo lang maar dat maakt toch niet uit? Als iets jou raakt dan is het de moeite van het delen waard (vind ik)

    Heb en hou het goed, blijf gezond. Fijn weekend/pinksteren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wees gerust heb dit nummer niet gepost, erg mooi nummer dat zeker, wat de festivals betreft moeten we helaas een jaar overslaan, ook hier eind augustus normaal het blues weekend met zeer goede en bekende artiesten uit binnen en buitenland, niet dus dit jaar, maar gelukkig komen er meer jaren, en het missen doen we niet alleen maar met z'n allen...

    BeantwoordenVerwijderen