vrijdag 26 maart 2021

Zwijmelen op zaterdag: something inside so strong


Klik hier als het liedje niet laadt op je smartphone. 

Jeetje, deze hoorde ik van de week weer eens op de radio. 
Lang geleden. Soms moet je rijp zijn voor het moment dat een tekst binnenkomt. 
Het was een nummer als support tegen de Aparteheid in Zuid-Afrika in 1987 als ik me niet vergis. 

Ik hou de zwijmel even kort. 
Ik zit in een enorme klusmodus. 
Het gaat als een speer. 
En geloof me, ik zit erbij als een student, qua comfort, maar ik ben de koning te rijk. 
Volgende week verhuis ik mijn pc, en dan heb ik vast weer tijd voor een update, om bij te lezen en luisteren en om te reageren op jullie zwijmels. 

Mee zwijmelen? 
Plaats hier je link. 





 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. Prachtig lied!! Geniet van het klussen em maak er iets moois van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lied en succes met klussen . Je klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig nummer dit! Veel succes met je klussen... Fijn dat je je zo lekker voelt!

    BeantwoordenVerwijderen