vrijdag 30 september 2022

zwijmelen op Zaterdag: Life is gonna kill you (if you let it)



De zanger van één van mijn favoriete bands, Conor Mason van Nothing but Thieves, heeft een solo project gemaakt. Man-Made Sunshine heet het project,
Van de week was de release van zijn eerste nummer van dit project: Life is gonna kill you (if you let it). 
Ik vind het prachtig.
Ik weet niet waarom, maar ergens vind ik het af en toe een beetje George Michael-achtig, 
Misschien komt het door de loepzuivere stem van Conor, het breekbare gevoel dat zijn stem geeft, of door de wat doffe pianoklanken (zoals die bijvoorbeeld ook in 'a different corner' van George Michael zitten, 

Hoe dan ook,,, ik vind het mooi en ik wil het vandaag even in de zwijmel met jullie delen. 

Wil je mee zwijmelen? Plaats hier je link. 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een prachtig nummer en een prachtige stem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een prachtig nummer van een prachtig mens, want dat is Conor Mason voor mij. Wel heet het nummer anders dan je vermeld; het moet zijn Life's gonna kill you (if you let it)
    Dit doet natuurlijk niks af aan de schoonheid van het nummer, maar geeft er wel een andere betekenis aan.
    Hartelijke groeten van een groot NBT-fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je opmerking, ik had mijn fout idd gezien, maar het nu aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen