zaterdag 25 november 2023

Zwijmelen op Zaterdag: Through the Glass


Ik hou het kort vandaag in de zwijmel. 
Ik ben de hele week al brak. Hoesten, keelpijn, snotteren. 
Maar ja... al het leuks moet ook gewoon doorgaan. 
En daarmee het werk natuurlijk ook gewoon. Dus ik sprokkel hier en daar mijn rust bij elkaar. 

Gisteren was het de beurt aan Corey Taylor om me te vermaken. 
Ik zag hem een paar jaar geleden als frontman van Stone Sour op een festival en hij had toen al mijn hart gestolen. Zóveel plezier en zóveel energie op het podium! 
Nu doet hij een solotour en gisteravond speelde hij in 013 in Tilburg. 

Ik plaats een rustig liedje van Corey. Zwijmelwaardig. Want het grootste deel van de avond was gewoon knallen hoor! 

En ik moet nu wel lachen om hoe toepasselijk ik de titel vind: de avond eindigde iets minder leuk... Ik trof in de parkeergarage mijn auto aan met een enorme barst in mijn voorruit. Echt zó balen!

Ik heb meneer Taylor gisteren weer in mijn hart gesloten. Heerlijke man. 
Hij is er echt sámen met zijn publiek. 

En wanneer sta je nou in een zaal vol volwassenen Spongebob mee te brullen? 
Dat is ook alleen maar bij Corey Taylor :-) 




Wil je mee zwijmelen? Plaats dan hier je link 

 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking:

  1. Hè wat balen joh, zo'n domper op zo'n mooie avond!! "
    Hopelijk kan het snel en zonder problemen opgelost worden!

    Uiteraard wens ik je naast een fijn weekend vooral ook veel en snel beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen