zaterdag 12 maart 2016

Zwijmelen op Zaterdag: Ain't Nobody

Afgelopen dinsdag kwam deze bij mij voorbij op social media.
Sindsdien heeft de hele week zijn stem in mijn hoofd gezeten.

Ik vind dit een echte zwijmel.
De cover van Chaka Khan zet hij prachtig neer.
De diepe klank van zijn gitaar... zo mooi.
De manier waarop ze met weinig instrumenten een vol nummer neerzetten (let op het verfblikkie :-) ).

En de zanger... volgens mij is dat er één die met de jaren steeds mooier wordt.
Wat een mooi hoofd!

Zwijmel maar lekker even mee...



7 opmerkingen:

  1. Een mooie man inderdaad. Bedankt voor dit voor mij onbekende nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zanger is niet onplezant voor de ogen maar geef mij de versie van Chaka maar… Die kan bij mij niet stuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eyecandy die man. Leuk je oog voor details (verfblik). Chaka blijft uiteraard altijd no 1, maar deze mag wel op no 2

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!
    Voor mooie muziek heb je niet altijd dure instrumenten nodig, er zijn hele orkesten met instrumenten die van afval gemaakt zijn.
    Het blik is overigens van Bison Tix, een lijmsoort, geen verf... (zei de knutselaar) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad......sommige mensen 'drogen heel mooi op' zoals wij dat hier in het noorden zeggen... geef mij maar die 'door het leven getekende' hoofden, altijd mooier dan de barbie's van tegenwoordig

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stem en mooie kop;-)
    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ook voor het origineel, ben niet weg van die stem, wel van zijn hoofd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen