dinsdag 22 maart 2016

Hoe de week van Tas was (19)

Tja... ik heb dus net een heel verhaal zitten tikken.
Over dat ik vandaag niet in mijn goede humeur kwam.
Dat ik me gespannen voelde.
Dat de sollicitatie van de afgelopen week van mijn  lief meer van mijn zenuwen vergde dan ik eigenlijk toe wil geven.
Over de berichten uit Brussel waar ik me eigenlijk gewoon voor af wilde sluiten. Zo verschrikkelijk... ik wil het niet zien, maar het is er wel... 


Over het zwefvuil dat ik echt overal ze liggen sinds ik afgelopen zaterdag afval geprikt heb met de atletiekvereniging in het bos waar we altijd lopen. Echt... mijn ogen kunnen alleen nog maar daarop focussen als ik ergens fiets, loop of met de auto rijd.









Over dat het lopen vandaag niet lekker ging.
Dat ik me lomp en log en moe voelde en dat zelfs daar mijn humeur niet van opknapte.

En toen knipte en plakte ik een foto en klikte ik op iets waar ik niet op moest klikken... en toen was ineens mijn halve blog weg.


Dit was het gedeelte wat was blijven staan...

Het naaien was wel fijn vanmiddag.
Afgelopen weekend had ik plotseling twee bestellingen die snel af moesten.
En dat is gelukt.



Vandaag besloot ik om een aantal cadeautjes te maken voor een aantal mensen voor wie ik om verschillende redenen iets terug wil doen.

De eerste is klaar. Een leuk broodmandje voor bij het ontbijt met pasen. Als het haar smaak is tenminste.
Dat is altijd afwachten.



Op het einde van de dag kwam het verlossende telefoontje van de sollicitatie van Mr.C.
Helaas... ondanks dat zo ongeveer half Nederland heeft geduimd, is Mr.C. het toch niet geworden.
Prut.

Ik ga maar even wat leuks doen. Kaartjes bestellen voor een optreden voor aanstaande vrijdag bijvoorbeeld. Dan wil ik samen met Jip naar een Pearl Jam tribute band hier in de stad. Zo fijn, dat ik een puberzoon heb die zich er niet voor schaamt om met zijn moeder naar een band te gaan kijken!

Ik kap ermee voor vandaag. Ik ga lekker vroeg mijn bedje in. Morgen weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen. 2 kansen zelfs. Mr.C. gaat praten met een man die mogelijk twee banen in de aanbieding heeft waar hij misschien wel voor in aanmerking komt.
Er mag dus weer geduimd worden!


3 opmerkingen:

  1. Wij duimen voort.... slaap lekker hoop ik toch.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Natas, ik hoop dat je dit nog leest vandaag! Je bent een topper die gewoon even haar dag niet heeft!! Komt goed. We duimen voor Mike en doe er een gebedje bij <3 Komt goed ;) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je lekker geslapen hebt. We zullen weer duimen, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen